22 Aralık 2008 Pazartesi

Derinliğin Köşesinden - S.Lider ŞENGÜL




Biliyorum diplerdeyim..
En karanlık en ulaşılmaz derinlikte..
Üstüme bir çocukluk düşü örtmüşsün..
Korkuların ve göz yaşların daha üstlerde..

Bir öpücüğü yaşatman için aylarca bekliyorum

Aylarca bekliyorum
Bir öpücüğü yaşatman için..
Sen ise hala beni inkar ediyorsun..
Duy beni buradayım işte..
Unutulmuş düşlerinin en soğuk yerinde..

Bazen derin düşlerinde
çıkartıyorsun beni dehlizlerden..
eski günleri yaşıyor..
ayrılıkları geçip
daha uzak dünlere..
o mutlu günlere gidiyoruz..

Güneş doğunca yine atıyorsun beni
Karanlık soğuk zindanlarına..
Eskilerden bir
Oyuncak bebek var yanımda..
Onu da unutmuşsun..
Oynarmışsın onunla da..

Sarılıp ağlıyor karanlığa..
ancak oyuncak gözlerinden yaşlar akmıyor..
ve benim seni özlediğim kadar
özleyemiyor..

Çelikten kalbinin kapıları
Aralansa da gecenin derinliğinde..
Ulaşabilsem bile sana..
Bir hayırdır demiyorsun uyanınca..

Kapat beni karanlık soğuk diplere..
Gözyaşlarını da at içine..
Boğ beni ılık düş kırıklıklarında..

Aylarca bekliyorum
Bir öpücüğü yaşatman için..
Yukarılardan daha sıcak yerlerden
Çığlıkları geliyor başka sevgililerinin..
En altta ise ben..

Buna seviniyorum hiç olmazsa
Hepsinden daha yakınım sana..
Yine de bir pencerem olsun isterdim..
Gözlerindeki o muhteşem ışıltıya..

Burası soğuk ve karanlık
Oyuncak bebeğin de üşüyor..
Acımasızca bilinç altının tüm kapıları
Üzerimize kilitleniyor..

Ilıklığa hasretiz
O göz yaşlarına..
Lütfen duy beni
Ve bu gece ağla..

Şiir : S.Lider ŞENGÜL- “DERİNLİĞİN KÖŞESİNDEN”

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Yüreğinize Bahar yağmurları yağsın diliyorum,emeğiniz ve yüreğinizden huzur eksik olmasın..Saygılarımla